arjenenmeike.reismee.nl

Laatste update!!

Nog een keer vertellen we wat we hebben gedaan!

Na kalimantan zijn we aangekomen in Yogjakarta waar we door de tante van Arjen opgehaald werden van het vliegveld. Ook konden we blijven logeren en zijn we verwend met heerlijk eten, ook bij oma konden we een nachtje logeren! Natuurlijk zijn we ook nog langs de Borobudur en de Prambanan tempels geweest.

Met de trein zijn we naar Probolingo gegaan om gelijk door naar Cemoro Lawang te reizen omdat daar de Bromo zich bevindt. Het was weer vroeg uit de veren om de zon op te zien komen maar het was het allemaal weer waard.

Na de Bromo zijn we in een ruk door naar Bali (Sanur) gegaan waar we Ulu Watu, met z'n mooie klifs, even bezocht hebben.Heel snel zijn we door gegaan naar Lombok om een nachtje te overnachten in Sengigi en daarna aan een 3-daagse wandeling te beginnen. Deze begon in Senaru en bracht ons met twee nachtjes kamperen op verschillende kraterranden naar Sembalun Lawang. De wandeling bracht ons ook naar de top van Lombok (Gunung Rinjani, 3726mtr) en gaf ons verschillende prachtige uitzichten op Gunung Baru en zijn prachtige kratermeer (Danau Segara Anak) waar we ook even in hebben gezwommen.

Na deze pittige wandeling hebben we onze rust gepakt op de Gili eilanden en hebben we heerlijke een weekje gerelaxed. Onze laatste nacht hebben we weer op Bali doorgebracht zodat we rustig aan kunnen doen zometeen.

Wij stappen zo op het vliegtuig terug naar Nederland. Iedreen bedankt voor het volgen en voor alle lieve en leuke reacties!!!

Tot zometeen!!

Dikke kus van ons!!

Juud

Hallo luitjes, goede terugreis en tot morgen! X

renata

goede terugreis,gr

rachel

Eeiinndeeeliijjkkk haha. Fijne terugreis en tot zo!!!

Peter

Leuke laatste berichten
Goeie REIS

Joke

Lieve Meike en Arjen,

Hele leuke belevenissen, tot morgen en een goede vlucht!

Dikke kus

Famke

Heb een goede reis en geniet van alle mooie herinneringen :)

Martijn

Ik hoop dat jullie een goede reis hebben, tot snel!!

Paul

Het blijft prachtig tot het laatste moment.

Marjoleine

Heb genoten van de leuke verhalen en mooie foto's. Tot volgende week! Heb m'n buurtcollega wel gemist!
Goede reis!

Yvonne

Wat jammer dat we alle mooie verhalen moeten missen maar wat fijn dat jullie weer naar Nederland komen. Goede reis en anders welkom thuis. tot snel. dikke kus Yvonne, Mike, Gillian en Meagan

rob

welcome back in een nat nederland, jammer dat er een eind komt aan de prachtige verhalen.
tot snel
rob

stijn

ik heb genoten van jullie verhalen en foto's!!! wat een belevenissen!!! niet normaal! superr dat ik er zelf ook nog iets van mee heb kunnen maken maar blijf het jammer vinden dat jullie de gibbon experience zo gepland hadden dat wij het net moesten missen!! ;) hahah goede reis vrienden en tot morgen!!!!!! XXX

carla voigt

blij als jullie weer terug zijn hoor jullie gauw.

Tessa

Wat hebben jullie een geweldige reis gemaakt!!!! En maak van de terugreis ook maar een geweldig reisje! Hopelijk tot heel gauw!

kus

Eric & Anja

Geniet van de terugreis, het einde van een fantastische tijd, we hebben genoten van de verhalen, goede reis en thuiskomst gewenst... En over een tijdje weer eens champignonnetjes bakken? liefs Eric & Anja, Sanne & Anouk

Hans Moerbeek

hè hè wat zullen jullie blij zijn om die Nederlandse wolkenformaties weer te mogen aanschouwen....

Welkom thuis,

Hans & Jesse & familie