arjenenmeike.reismee.nl

Bezoek in Thailand

Nadat eergisteren Sandra en Stijn weer richting Amsterdam gevlogen zijn hebben we een hele leuke maand met z'n 4en en gedeeltelijk ook nog met z'n 6en achter de rug.

Samen gekomen op Arjen z'n dertigste(!!!) verjaardag konden we in Chiang Mai er gelijk een feestavond van maken. Na wat tempels te hebben gezien zijn we voor twee dagen de jungle ingetrokken en konden we heerlijk afkoelen bij een waterval. De daaropvolgende twee dagen zijn we weer de jungle ingetrokken, maar dit keer met olifanten, als mahouts! We hebben veel geleerd over deze dieren, op ze gereden en ook met ze gezwommen in de rivier, Het was zo warm dat de olifanten het echt heerlijk vonden en languit gingen liggen en rollen maar een paar meter bij je vandaan.

Na de hitte in de jungle zijn we richting de zee gevlogen, naar Kao Lak, waar we hebben gedoken en gesnorkeld. De onderwaterwereld was erg mooi bij de Similan eilanden, veel scholen vissen en ook manta rays kunnen spotten.

Hierna zijn we naar de andere kant van Thailand gegaan en hebben we Koh Samui, Koh Tao en Koh Phangan bezocht. Hier kwamen Tom en Irma er ook nog bij en waren we met z'n 6en. Op de eilanden hebben we zo nu en dan een scootertje gehuurd (watervallen, viewpoints en stadjes bezocht), aan het strand gelegen, gedoken en er regelmatig een laat en gezellig avondje van gemaakt. Het mooiste feestje hadden we met volle maan, de fullmoon party op Koh Phangan was een top feest!!!

De dag na fullmoon moesten we helaas weer afscheid nemen van Tom en Irma. Met z'n 4en gingen we de volgende dag richting Maleisie.

Daar vonden we Langkawi. Een mooi bounty eilandje net over de grens met Thailand. Hier hebben we ons nog een paar dagen vermaakt voordat Stijn en Sandra weer naar huis moesten en wij weer met z'n tweeen over bleven.

Van Langkawi zijn we naar Penang gevaren waar we hadden afgesproken met een oude vriend van Arjen. Door hem en z'n vrouw zijn we mooi rond geleid over het eiland en hebben we heerlijk gegeten.

Op het allerlaatste moment toch besloten naar Kuala Lumpur te gaan waar we morgen lekker de stad gaan verkennen.

Dikke kus van ons!!!

Peter

Ik ben jaloers hoor zo mooi daar en zoveel te beleven
Wouw met olifanten gezwommen leuk allemaal
Heel veel plezier verder dikke knuffel xx

stijn

ik vind het nog steeds niet eerlijk dat wij weer naar huis moesten en jullie gewoon nog 6 weken doorgaan!! als ik het allemaal zo weer lees dan denk ik echt: WAT EEN TOP MAAND HEBBEN WE GEHAD! on-ver-ge-te-lijk! genieten jullie er nog maar ff van de laatste 44 dagen, want ook die zijn zo weer voorbij ;) dikke kusssss

Paulus

Hoi Meikkie!

Klinkt allemaal heerlijk daar! Hoe is het verder met jullie?? En hoe lang blijven jullie nog weg? Ik nog steeds lekker in Tubbergen, de Beuk-er-in haha! Geniet er van en ik kom snel langs in Adam als je terug bent!

X Paulus

Joke

Wat een leuke foto's, het plezier straalt ervan af. Vooral op de full moon party. Veel plezier en een hele dikke kus

Juud

Ziet er weer top uit allemaal! Leuke foto's!
Veel plezier met het vervolg! Xx

Tessa

Wat zien jullie er gelukkig, relaxed en vooral bruin uit op de foto's!!!!! Nog 6 weken, het voelt net alsof jullie al bijna weer naar huis toe komen (maar het is natuurlijk een stuk langer dan de meeste vakanties)! Wanneer komen jullie precies terug, dan kunnen we een groot welkom-terug-feest/borrel gaan plannen!
kus

Rob en Netty

Wat ziet het er fantastisch uit, heel veel plezier nog.
Xxx Rob en Netty

Astrid

Zo, dat ziet er ge-wel-dig uit. Gewoon om jaloers op te worden. Geniet nog maar, het is jullie gegund. Dikke x

San

Het was echt super, ik wil weer terug!! Heel veel plezier nog jullie en geniet voor ons allemaal :)

Paul

Het zijn weer heel wat belevenissen sinds de laatste update. Leuk om op de olifant te klimmen via de slurf en dat in bedrijfskleding. En die emmertjes met rietjes op de fullmoonparty, heel apart. Ga door met genieten in Maleisië en Indonesië. xxxx

Tineke

Van Stijn al het e.e.a. gehoord van over al die paradijsjes waar jullie waren, ga niet meer zeggen dat ik jaloers ben, maar sla inmiddels wel enigszins groen uit, GENIET LEKKER VERDER ALLEBEI!!!!

rob

he kanjers aldaar, maarblijven genieten en dat ziet er goed uit, met name de rimboe en olifanten leken mij geweldig, wat hebben jullie toch een mazzle en wij maar zweten inmddels hier.
tot heel binnenkort met een fotoavondje en veelbier ???
groetjes