arjenenmeike.reismee.nl

Eiland hoppen..

Hallo allen,

Bedankt voor de leuke reacties!

Even een korte update en wat foto's.

Nadat we Bangkok bekeken hebben (het paleis, golden mount, uitzicht vanaf een wolkenkrabber, tuc tuc's, taxi bootjes) hebben we even de rust opgezocht op een paar mooie eilandjes.

Begonnen op Koh Chang waar we terecht kwamen in een prachtig mooi hutje tussen de bomen met uitzicht op zee. Daar hebben we een scootertje gehuurd en lekker het eiland rond gecrossed, watervalletje opgezocht (voor zover je het zo kon noemen) en heerlijk gegeten!!

Daarna richting Koh Wai...... PARADIJS!!! Ken je de mooie foto's van een anzichtkaart?? Precies dat dus..... Super basic hutje 20 metertjes van ons 'prive' strandje!! Gelijk maar een paar dagen blijven hangen. Plannen gemaakt voor het vervolg van de reis richting Cambodja, maar eerst nog even een ander eilandje bezoeken, Koh Mak.

Morgen richting Cambodja, waar weallebei erg nieuwsgierig naar zijn.

Groetjes en een dikke kus van ons

Reacties

Reacties

Hans

Hé wereldreizigers!
Ziet er erg gaaf uit! Die palmbomen en witte strand, helemaal geweldig! En ook de foto's van Bangkok zijn mooi, ik zag dat jullie Stijn's yacuzi al gevonden hebben
;-) Goed om te zien dat jullie aan het genieten zijn! Dikke Kuzzzz

Roos

Belande via facebook op jullie site. Wat heerlijk zo'n reis! Geniet er lekker van. Ik was op reis in 2009, maar geniet nu na door jullie foto's. Super. Enjoy!

denise en dirk

he arie ziet er erg mooi uit allemaal , de laatse foto,s lijken wel de serie lost . leuk dat je ons op de hoogte houd .heel veel plezier gr denise en dirk + kids

Joeri

En ik maar vrolijk naar me werk gaan.. Jullie verhaal klinkt beter! Ben benieuwd naar het vervolg! grt Familie Degen.

Renata

Ziet er goed uit dat strand trekt mij ook wel aan.
Geniet. xx

Chrispijn Schilp

Klinkt goed!
tip voor in Ankor Wat: huur ook een dagje eigen fietsen... zelf lekker rondtouren...
Have fun!

Judith

Jeetje wat mooi zeg, wordt er wel jaloers van! Leuke vent heb je trouwens (had ik nog nooit gezien). have fun!
Liefs Judith

Joke

Ziet er geweldig uit, wat een paradijselijke stranden!
Ben net uit mijn werk en dan zie ik gelijk zulke mooie
plaatjes. Blijf volop genieten,

liefs van mamma

Tjerk

Hey Arie. Veel plezier daar. Als jullie nog langs Maleisie komen moet je het laten weten op FB

Juud & mark

Koh wai betekent zeker 'oh wauw'?! Blijf sturen die foto's, hier is het maar een grauwe bende. Kunnen we nog een beetje dagdromen....;). Xx

wiebe

wouw echt super
klinkt allemaal goed en zo te zien hebben jullie het heel gezellig ;D
ik ben ondertussen al wel jaloers geworden X

baas S

wajooooooowww dat ziet er ff nice uit! hebben jullie die scene van the hangover 2 ook nog ff nagespeeld daar!? ahahah vet dat jullie daar ook zijn geweest! die eilandjes zien er ook top uit, puur genieten! ik zou zeggen geniet er nog maar even van want over 5 en een halve maand zijn jullie alweer terug! ;) MZL! X

Corrie

Dat PARADIJS klinkt er goed, dan is mijn weekje wintersport maar behelpen toch ben ik daar ook heel blij mee.
Veel plezier jullie.

Annemieke

Ziet er allemaal goed uit jullie krijgen ook de groeten van opa en oma zal hun binnenkort jullie reisverslag laten lezen ze zijn wel erg benieuwd nog heel veel plezier en mooie reistijd liefs miek

Paul

Jullie hebben je tijd in Bangkok wel goed besteed zo te zien. Die hangover ontgaat me wel een beetje, even kijken bij het filmaanbod. Op de Koh's is het wel heerlijk relaxen, Ko Chang, Koh Wai, Koh Mak en dan ? Of direct richting Cambodja ? Gelukkig hebben wij ook goede vooruitzichten, anders zouden we te jaloers worden. Groetjes XXX

Fee

Klinkt allemaal super en ziet er ook heel gaaf uit! liefs van miek mama en mij xxx

Dorris

Hallo Maaike en Arjen
Wat een mooie reis maken jullie, wel heel wat anders als Afrika he Maaike. Ik hoorde van hans dat je weer onderweg bent, ik ga jullie volgen hoor. Heel veel plezier

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!